Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyfélidős focival verte a Tökölt a Gödöllő 2019-09-14 18:24:05 Pozder Nenad csapata az első játékrészben hátrányba került, a térfélcsere után viszont hármat is bepakolt riválisának
Beugró edzővel verte a Gödöllő a Nagykőröst 2019-04-13 18:27:53 A munkája miatt a tengerentúlra szólított Pozder Nenad helyett Dolhai Máté meccselt a Táncsics Mihály úti fociütközeten